Housewife of Hammarö.

Livet enligt Jessie

Brrr!!

Kategori: Allmänt

Vad har hänt?!
Hur länge sov jag egentligen?!
Känns som sommaren gjort sitt idag.
Kallt...



Vi tog en promenad i våra gamla kvarter idag på
förmiddagen. Herregud, vad det fixas och grejas i varenda villa!
Måste vara semester+ROTavdrag=sant?

Pratade med gamla grannarna och allt verkar vara sig likt!
Våra barn blev jätteglada över att se varandra så vi
bestämde en lek/fikadate till veckan.
Efter promenaden mår tyvärr ryggen/bäckenet urkasst!
Känns som jag ska delas på mitten.
Vad ska jag göra?
Tacksam för tips!

Nu ska vi packa våra väskor och ta en natt i Strandvik hos
pappa och Annika, för E blir det två.
Vi ska på poolparty i Kil imorron, BARNFRITT!
Synd att man inte kan ta sig en, två flaskor rosé...

Jag kunde inte hålla mig; igår hyrde jag första Twilightfilmen.
Måste säga att den var riktigt bra även om jag läst boken!
Ja, jag vet, jag är lite tjatig men jag är helt inne i den
här världen just nu!
LÄS SÅ FÅR NI SE!
Jag och fjortisarna men det står jag för!
Jag vet att det finns en o annan 30åring som läser också...

Nä, dags o lyfta röven och packa en liten nattväska.

Hej svejs!

Kommentarer

  • Linda säger:

    Ha det så gött! Och ha det så roligt imorgon. Jag tänkte att jag skulle börja läsa jag me, så jag lär väl oxå bli besatt! Och JAAA det är svinkallt, ska cykla hem utan tröja :-( Kram

    2010-07-23 | 15:38:38
    Bloggadress: http://lindaingvarsson.blogg.se/
  • Sara säger:

    ´hm.. det är jag va? hihihi står till hundra % för det faktiskt hihihi

    2010-07-23 | 19:24:48

Kommentera inlägget här: