Housewife of Hammarö.

Livet enligt Jessie

Torsdag....

Kategori: Allmänt

Den här veckan har jag varit ganska dålig på att göra inlägg men jag har varit så galet trött!!
Det värsta är att jag har så skitsvårt att komma i säng. Klockan blir alldeles för mycket plus att E ALDRIG sover en hel natt... Än..
Hon är i en mörkräddsfas och bara ropar på MAMMA!! varje natt och sen tar det en stund innan hon somnar om=jag ligger också vaken av E´s sparkar och pillande på mig.
Aaaghhh!!
Räknade ut att det blir ca 5 timmar/natt.
Det är för lite för mig iaf!

I tisdags gjorde jag färdigt min rotfyllning från helvetet!
Att en liten jäkla tand kan göra så ont, men nu är det klart! Jag är mycket stolt över mig själv för det är verkligen ingen höjdare...
Gick därifrån nästan 3000 fattigare men gud va gött att inte ha ont!!
Tur att tandläkare finns!




Vill bara tillägga att jag är avis på min goaste vän Linda som drar till SPA imorron med mannen för att bara njuta!! 
Ha det så skönt ♥

I morron är det fredag (nähä?!) och helgen är helt oplanerad!
Det ska bli skönt!
Kanske det blir en tur till stugan och titta till den...

Kram ♥
 

Kommentarer

  • mor säger:

    bravo att du klarat av tandläkaren även om det kostar på! sova är nödvändigt ...men det kommer sjusovartider snart skall du se!!!

    2010-01-21 | 22:34:31
  • Josefin säger:

    du får lära säga åt stumpan att ropa PAPPA inatt ;) Kramis o natti! vi får försöka hinna med o ses nåt i helgen!!!

    2010-01-21 | 23:32:43
    Bloggadress: http://josefinewedin.blogg.se/
  • Linda säger:

    Skönt att tanden är bra igen!



    Tack gumman, vi hade det så underbart skönt!

    2010-01-23 | 16:41:57
    Bloggadress: http://lindaigvarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här: