Housewife of Hammarö.

Livet enligt Jessie

Tjenis!

Kategori: Allmänt

Tänkte uppdatera lite;
Igår tog vi en After Work med jobbet och vi lyckades matcha med att Ulrika kom på besök.
Vi har jobbat tillsammans i ca 7 år men nu har hon lämnat oss för kärleken och flyttat till Älvdalen, Larz-Kristerz mekka! Skönt att ses igen!
Det är ju himla nice att träffas utanför jobbet ibland också!

Vi fick till Pace och tog några goda glas vin och lite mat.
En skön torsdag!

När klockhelvetet ringde morse trodde jag att jag skulle döööö!
Första tanken var; ikväll ska jag lägga mig tidigt... Sen är det jäkligt orättvist att man ska känna sig bakis efter tre vinglas, då kan man ju lika gärna gasa på ordentligt om man ändå ska behöva ha skallebank!!
Det kanske har med åldern att göra...
Det gick över efter en dusch och lite Make-up så det var nog inte så allvarligt!


Idag har jag och Norpan tryckt i oss Max-burgare och nu mumsar vi popcorn. Jag är rockänka den här helgen.
Mannen har dragit till Stockholm och Alvesta (tror jag) med


Imorron blir det en tur till stan, kanske lite shopping, sen hämtar vi min lillasyster och har en mysig lördag tillsammans!

Ha en skön fredag!

Kram♥

Kommentarer

  • EMMA säger:

    Eller hur? Schyrre att må taskigt för några ynka glas vin liksom!!



    William är lite inne på att jag ska starta ett företag med de där tavlorna. Så jag väntar lite med att lägga ut dem på bloggen, om det nu skulle bli så... får se vad som händer. :)



    Men jag har en bildmapp på Facebook som inte alla kan se. Lägger till dej på mappen så kan du också kika!



    Och du.. Ser ju att du behöver en snygg "Jessie-logga" att lägga längst ner på dina inlägg! Fy på mej, det måste vi fixa! Kram

    2010-01-29 | 23:42:26
    Bloggadress: http://pyretsvarld.blogg.se/
  • Josefin säger:

    Gillar Rockänka! :P nytt ord :) tur det bara är över helga du!

    Ska bli mysigt som bara den imöra! Å så mys o vakna upp me lillan åsså! :)

    2010-01-30 | 00:42:11
    Bloggadress: http://josefinewedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här: