Housewife of Hammarö.

Livet enligt Jessie

Räkningar...

Kategori: Allmänt

Precis gjort räkningarna och har lust att gräva ner mig...
Fy fan, deprimerande!
Någon smart har sagt; -Det är inte inkomsterna man blir rik på, utan utgifterna.
Det kanske stämmer, vad vet jag.
Har varken fet inkomst eller lite utgifter!

Well, tur att jag fyndade lite idag, då!!
Gick in på Indiska på lunchen, halva REA-priset!
Me like!
Det kan finnas små guldkorn på Indiska och det gjorde det idag!
En tunika som det stod Jessica på, det ni!



Riktigt jättecerise och man blir glad av den!
Priset var ju inte fel heller; förr 499:-,
nu 174.50:- 
Har faktskt dragit i den till fullpris...

Så nu har jag "sparat" 320 spänn.
Undrar vad jag ska göra med dom...

Vi hörs!

Kram

Kommentarer

  • mor säger:

    Inköpet från Indiska är jättefin!! Perfekt till dej! Jag har kollat in den också..men den var inte till mej!!

    2010-01-26 | 21:57:12
  • EMMA säger:

    Think Pink! Absolutely. Haha, ja VAD ska du hitta på med alla de 320 riksdalerna du sparat? Hitta nåt mer kul på rea kanske? :)



    Det där får mig att tänka på Emils pappa. Du vet: "Jamen då far vi till doktorn i Mariannelund, så får han ta loss söppskålen, det kostar bare 3 kroner, och på så vis sparer vi ju e krone!" ;)

    2010-01-26 | 23:47:15
    Bloggadress: http://pyretsvarld.blogg.se/
  • Linda säger:

    Snygg!!! Ja du jag lovar att du kommer hitta på nåt för de 320 kr.... det kommer inte bli ett problem!!!

    2010-01-27 | 12:00:23
    Bloggadress: http://lindaingvarsson.blogg.se/
  • Åsa säger:

    Vilket fynd!! Skitsnygg. Kram

    2010-01-27 | 16:33:08
    Bloggadress: http://vitgrasvart.blogg.se/

Kommentera inlägget här: