Housewife of Hammarö.

Livet enligt Jessie

Lördag

Kategori: Allmänt

Idag var det jobb. Alltid lika kul, som vanligt...
Tänk att det alltid är så att man kan stå o glo på varandra, vi som jobbar, i 30 min utan en enda kund men nog fasen kommer det någon 13.59

"- Åhh, va bra, jag hann..!"

Mmmm, jättekul!

Men serviceminded som man är är det bara att le! Jag tror att många, som inte jobbar inom service, inte fattar att man har ett liv utanför jobbet utan bara tror att så länge jag är här så får ju hon betalt. Min arbetsdag slutar när vi stänger likaväl som för fabriksjobbarens skift är slut.
Så det så!

Nog med gnällkärring för idag!
Över till något helt annat; var det någon som tittade på grammis igår (på webben)?
Måste få säga stort GRATTIS till MUSTASCH som vann Årets Hårdrock!!
Skitkul!!
Måste bero på att de har fått en sån jäkla stjärna som medlem som min mans bror David!

Måste bara berätta vad min lilla pärla sa igår.
Vi blev lite ovänner efter vi kommit hem från dagis och jag fick skälla på henne, hon var supergnällig!
 Jag sa: -Mamma vill inte vara med en så gnällig tjej som dig, nu får du sluta!



Min dotter svarde: jag vill inte ha min mamma som bara skäller på mig. Nu får du sluta mamma!

Hur kontrar man då? 

Kram

Kommentarer

  • linda säger:

    Hoppas du hade en bra dag på jobbet ändå!



    OCH jag lovar, det kommer bli värre!!! Kram vi ses ikväll!

    2010-01-16 | 17:03:07
    Bloggadress: http://lindaingvarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här: