Housewife of Hammarö.

Livet enligt Jessie

Ledig...

Kategori: Allmänt

Uuuuhh, va gött det är att va ledig!
Skulle väl inte vara lika härligt om man var det jämt, såklart så det är bara att njuta! Idag sov Norpan och jag till nästan 9.00. Skönt!

Dagen började tyvärr med ett sms från lilla mamma. Kräksjukan har henne i sitt grepp!! 
Tänkte ju genast på mig o Engla som faktiskt sov där lör-sön och syrran som var där på middag igår kväll...
Det är väl bara att vänta nu antar jag...
Stackars mamma som har fullständig kräkfobi. Som tur är så går det ju ganska snabbt över.
Hatar spysjukan!!

Jag skäms som en hund för att jag inte har talat om vem som gjort min blogg så himla fin; 
http://pyretsvarld.blogg.se 

Emma
!!!
  ( ska snart lära mig hur man bara skriver namnet men ändå länkar..)

Kolla in hennes blogg, vet ja!

Hörs igen!

Kram

Kommentarer

  • Linda säger:

    Det är jättefin! Ska jag lära dig??



    1 Markera namnet

    2 tryck på symbolen som ser ut som en kedja (då kommer det upp en liten ruta)

    3 skriv in adressen i översta rutan ( länkens URL)

    4

    2010-01-11 | 19:52:26
    Bloggadress: http://lindaingvarsson.blogg.se/
  • Anonym säger:

    4 va det ja! väl i rutan MÅL om du vill att den ska öpnnas i ett nytt fönster (det gör alltid jag )

    5 INFOGA

    6 KLART

    Kram

    2010-01-11 | 19:53:52
  • jessie säger:

    Thank You!!!

    2010-01-12 | 13:33:20
  • Linda säger:

    Så måste du lära dig att svar på den andres blogg... om den har någon! Annars är det väldigt lätt att man missar nåt! Kram ;-)

    2010-01-14 | 08:03:18
    Bloggadress: http://lindaingvarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här: