Housewife of Hammarö.

Livet enligt Jessie

Dagen Efter

Kategori: Allmänt

en tjejfest ska väl kännas lite, eller?

Igår hade min goa Linda partaj. Hon fyllde nämnligen år!! Hurra, hurra, hurra!!
Det blev lite planändring i sista minuten o middagen blev flyttad hem till mig. Det var Linda, Cissi, Åsa, Anna, Emma, Karin och jag. Karin hade som tur var tagit med sin lilla mönsterbebis Agnes också så vi alla fick snosa lite på denna skönhet!
Linda mixade en supernajs fördrink o sen var Middagen (partyt) igång!
Vi köpte 6 Filippa K muggar till födelsedagbarnet och jag tror hon blev nöjd! En flaska skumpa fick hon också.



Linda hade fixat värsta goa kycklinggrytan! Vi mumsade o snattrade i timmar o hade riktigt trevligt! Det är så härligt att bara sitta i lugn o ro och umgås med goa vänner ♥

        



Jag tror att ni håller med mig om att tiden alltid går så fort innan man ska gå ut. Fattar inte! Plötsligt var kl 00 och det var dags o dra.

Vi gick till Tempel.
 Och stod i kö.
Det blev lite småkyligt om jag säger så.. Kanske skulle gjort som mamma sa och tagit med mig termobyxor... Mammor brukar veta bäst, eller hur!?
Väl inne skakade vi rumpa på alla dansgolv. Kul ställe!!
Synd (?) att ställena stänger 2 när man har som roligast!
 Det blev en slabbig baguette på Sjöqvisten innan taxin gick.

Jag hoppade av redan på Herrhagen och sussade hos lilla mamma, där min snosunge var nerbäddad.

Vaknade imorse med full service!!
Tack Mamma ♥

Nu ska jag pärla med min dotter innan hon har tjatat hål i huvudet!

Kram

Kommentarer

  • Linda säger:

    Tack min underbara vän!!! Jag hade en kanon födelsedag och jag är mycket nöjd!

    2010-01-10 | 20:35:54
    Bloggadress: http://lindaingvarsson.blogg.se/
  • Linda säger:

    Tack min underbara vän!!! Jag hade en kanon födelsedag och jag är mycket nöjd!

    2010-01-10 | 20:36:23
    Bloggadress: http://lindaingvarsson.blogg.se/
  • Emma säger:

    Vilken lyckad kväll! Det var sjukt himla kul! :) Tack så mycket, den blev fin och jag tror jag är nöjd.. Men jag tycker din blogg är finare än min eftersom den faktiskt är rosa. man blir ju så glad av rosa!



    *Vi kunde döpt din blogg till "Ma vie en rose" förresten.. Det kom jag på nu. :))*



    Ja jäkla skit.. Men som du säger kan man ju låsas att det är kvistar i golvet istället för brännmärken. Får ha väääldigt skum belysning hemma så kanske det inte märks. Fast jag får vara glad att pyroman-Ämma inte eldade upp hela huset. Andades dessutom in massa rök och blev lite konstig ett tag. (mer konstig än vanligt alltså...)

    2010-01-11 | 20:31:15
    Bloggadress: http://pyretsvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här: