Housewife of Hammarö.

Livet enligt Jessie

Vilken jävla natt!!!

Kategori: Allmänt

Det är trångt i vår säng!!
Engla är som en j-a virvelvind när hon ligger mellan oss, och det gör hon varje natt!
Hon kommer någon gång på natten och kryper ner, mysigt, tills hon sätter igång...
Hon river, sparker och pillar hela tiden och bara jagar upp sig själv så tillslut får man ett riktigt tuppjuck!!
Inatt kom hon vid 4, kl 5 bar jag över henne till sin säng för då hade varken jag, C el E somnat om.
E protesterar såklart "- Min säng är kall, jag vill inte sova här!"
Ok, följ med tillbaka men var stilla!!

Samma sak efter en liten stund igen, MORRRRRRR.
Nu har jag/vi varit vakna sen 4 och klockan närmar sig 6!
Då drar C ner till soffan efter en välriktad spark...
E "vill inte sova mer"
Jag får en nysattack (?) som inte vill ge sig. Kanske 
är lika bra att skita i det här och gå upp!

Då kopplar E på charmen och säger "-Förlåt, Mamma!"
Hon kramar mig och går och hämtar en gosis till mig♥
Sen somnar vi!

Vaknar av att telefonen ringer 9.45. Shit, Linda och jag skulle ju träna 11.
Åååhhh, ORKAR inte!!
Som tur var var Linda inne på samma spår som mig! 
Tack för det!

Nu sitter vi här som slapphögar och jag vill egentligen göra massor av denna
 fantastiskt vackra dag men det är lite segt.



Nu kan vår söndag bara bli bättre iaf!

Kram♥ 

Kommentarer

  • Linda säger:

    Sorry det va inte meningen att väcka er!!! Men jag va tvungen att ringa för att kolla din status.... hoppas dagen blivit bättre!?

    2010-02-07 | 14:33:25
    Bloggadress: http://lindaingvarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här: