Housewife of Hammarö.

Livet enligt Jessie

Update!!

Kategori: Allmänt

Hej, här är jag!!

Min man drog på kurs till huvudstaden
och tog med min bäste vän!
Grymt!

Här satt jag kvar med en gammal apparat från stenåldern så
det har inte blivit mycket internet för mig, inte.

När han väl kom hem la han beslag på datorn en hel kväll till...
Funderar starkt på att placera honom framför gammelburken istället.

Lite uppdatering (om någon bryr sig);

Måndag var det jobb och min snälle far ställde upp och hämtade Engla på dagis.
Tack för det♥ 
När vi kom hem var det bums i säng för Norpan för sen var det egentid med
Bästa Linda!
Vi bullade upp med 1kg räkor, ägg, thè (inget bröd!) mörk choklad och nötter!
Mumsade och babblade om det mesta
och givetvis om vår resa som vi har framför oss!!
ME LIKE!!

Tisdag, jobb som vanligt och idag var min kollega Birgitta en ängel
och hämtade Engla!
De röjer ordentligt tillsammans de där två!
Engla är i himmelriket när hon är hos sin "Bicka"!

Väl hemma blev det inte så mycket mera och strax efter 22 kom mannen hem♥

Igår blev det en tur till IKEA och E hade sin första lekstund på Småland.
Vilken Succé!!
Hon ville inte gå därifrån, jag såg hur personalen började bli lite småsura
innan min pärla tyckte att det var OK att gå!

Nu ska jag toksurfa!

Kram♥

Kommentarer

  • Josefin säger:

    braaa med update!!!! :D ingen koll på dig annars ju ;P Satsar på att hinna in te dig innan jobbet imorn! puss o kram till världens bästa sis! <3

    2010-02-25 | 22:05:12
    Bloggadress: http://josefinewedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här: