Housewife of Hammarö.

Livet enligt Jessie

OS...

Kategori: Allmänt

Jag blir tokig på det här med OS!
Jag är så ointresserad så det är nästan en pina att se alla
kroppsstrumpeklädda figurer i snön på VARJE kanal!
Jag säger som moster, jag vill inte betala TV-licensen (ja, jag betalar den!)
den här månaden för jag tittar inte på TV nu!

Tänk om det skulle visas opera på varje kanal i flera veckor.
Kul?
Nej!

Ok, visst var det lite spännande när Anja åkte... ur.

Hade en super trevlig lunch idag men min älskade man, bästa vän och så kom Åsa och joinade också!
Tack vänner!

Nä, nu ska jag titta på curling eller något annat spännande!

Kram♥

Kommentarer

  • CRILLE säger:

    OS dä ä gött dä.det finns ju både konståkning o curling! o hockey.

    2010-02-20 | 09:59:34

Kommentera inlägget här: