Housewife of Hammarö.

Livet enligt Jessie

Idag

Kategori: Allmänt

har Engla tagit sprutan och hon var så duktig!!
Barbie fick också ett stick och plåster på armen...
Mutan var en klubba om hon var duktig och givetvis så fick hon välja
vilken hon ville!
Hon var verkligen superstolt efter sticket och skrek högt till alla vi mötte
"-Jag har tagit sprutan!"

Vi åkte hem och fixa med maten, favvomaten alla gånger; Rotfrukter i ugn med fläskfilé! Jag skulle kunna äta rostade rotfrukter varje dag, så jäkla gott!!
(givetvis hoppade jag över potatisen men läste mig till att rotfrukter
inte var ngn höjdare heller, wtf det får gå ändå).

Sen kom min älskling hem med lite parmesanost och prisciutto från

och lite rödvin!
En vanlig onsdag i fam Johannesson!

See ya!

Kram♥

Kommentarer

  • Josefin säger:

    duktig stumpan är! :)

    litte avis på er onsdag..

    2010-02-03 | 22:34:16
    Bloggadress: http://josefinewedin.blogg.se/
  • mor säger:

    kan se stolta Engla framför mej efter att hon fått sprutan....och det lät som en härlig kväll..heja på med matåtgärderna!!

    2010-02-04 | 06:41:59
  • Linda säger:

    Nä jag vet rotfrukter är ingen höjdare heller men va fan bättre än en hög med pasta!!! Nåt måste man ju få äta!!!

    Och duktig Engla då!!! Synd bara att hon är dålig idag. Kram ♥

    2010-02-04 | 09:26:33
    Bloggadress: http://lindaingvarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här: