Housewife of Hammarö.

Livet enligt Jessie

I´m alive!

Kategori: Allmänt

Ja, jag är här, har bara inte haft så mycket ork att skriva.
Men idag ska jag skryta lite; Jag har TRÄNAT!
Det ni!! Det var Core dessutom!
Linda och jag och Cicci var det som stod där svettiga och vinglade,
eller ja, Cissi är ju en riktig atlet i sammanhanget!

När jag loggade in på F&S blängde skärmen tillbaka på mig: Du får inte logga in!
WHAT?!!
Ok, det var ett tag sen sist (närmere bestämt oktober berättade de så glatt i receptionen) men nu är jag ju här!

Det var bara medlemsavgiften som jag inte betalt för iår så jag betalade glatt så nu kan jag köpa ett nytt årskort som jag inte använder

Men vem vet, 2010 kanske blir året när jag blir träningsnarkoman.

Moahahaha!!!

Kommentarer

  • Linda säger:

    eller hur!! tänk om man kunde bli det!!! men vi va himla duktiga idag!!! ☺

    2010-02-09 | 22:45:38
    Bloggadress: http://lindaigvarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här: