Housewife of Hammarö.

Livet enligt Jessie

GRATTIS!!!

Kategori: Allmänt

Till våra underbara vänner som har sin 5åriga bröllopsdag idag!!



Puss på er och hoppas ni har haft en härlig kväll♥

Veckorna går så fort, det är redan fredag! Det är ju skönt iofs! Idag syndade jag lite och tog en liten,liten, macka på jobbet!
Jag var bara tvungen (pistolhot) att prova Birgittas hembakta dinkelbröd men valnötter!
Supergott!!!!
Det var ju ändå väldigt nyttigt, måste jag säga!

Annars så funkar det bra att skippa socker, pasta mm, faktiskt över förväntan.
Igår gjorde jag en jättmumsig ljummen sallad med sockerärtor och halloumi till kyckling
och idag blev det en smarrig sallad med kycklingrester, räkor,feta avokado mm.
Inte fel!
Gud va mycket mat det blev nu, nu räcker det!

Vår lilla pärla var helt bedårande ikväll, så jäkla söt! Det är just nu väldigt roligt att tejpa allt som går att tejpa 
tex;



Vi hade det helmysigt och hon målade sina underbara huvudfotingar!
 Jag skulle kunna tapetsera med dom!
Älskar dom!

Kram♥

Kommentarer

  • Josefin säger:

    dä ä mosters goding det!!! :D <3

    Men du, hörde att du skulle skippa mammas lasagne imorn också, för det är pasta i.. Tönt! :P Det är ju helg juu!!! Men desto mer till mig ;)

    Puss o kramen!

    2010-02-05 | 23:37:18
    Bloggadress: http://josefinewedin.blogg.se/
  • Mamasnestmum säger:

    Jag försöker också att äta så och det går riktigt bra.

    Om familjen äter tex spagetti och köttfärssås så äter jag broccoli med köttfärssås, funkar kanon!

    Man blir så mycket mindre svullen om man sänker kolhydraterna också, de binder ju vatten.

    2010-02-06 | 09:50:45
    Bloggadress: http://www.mamasnestmum.blogspot.com/
  • mor säger:

    Jag vill ha en huvudfoting!!!!

    2010-02-06 | 10:08:51
  • EMMA säger:

    Om du vill skulle vi kunna göra en tavla av en huvudfoting! Tror det skulle bli supersnyggt!



    Vad ni är DUKTIGA!! Själv sitter jag här med typ 2 kg godis.. Fy på mej! :P



    Och vad hon är SÖT, lilla pluttan!! :))

    Hoppas ni har en härlig lördag!



    Kram

    2010-02-06 | 15:43:31
    Bloggadress: http://pyretsvarld.blogg.se/
  • Linda säger:

    Tack gumms! Vi hade en skön kväll, inget speciellt! Förutom oxfilé grillade grönsaker och ädelostsås!!! Och lite vin då....



    Hoppas ni får en trevlig kväll hos mammsen! Kramiz

    2010-02-06 | 17:15:48
    Bloggadress: http://lindaingvarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här: