Housewife of Hammarö.

Livet enligt Jessie

Aaaahhhh..

Kategori: Allmänt

Va skönt det är att täcka de små grå!! Känner mig riktigt fräsch igen.
Tack Linda!
Nu är det bara resten...

Jag tycker att varenda kotte runt mig satsar stenhårt på beach-10! Händer ngt speciellt då som jag har missat??

Närå, jag har blivit lite inspirerad av mina nära o kära så nu får det bli skärpning !
Inget godis och skit och så minimalt med kolhydrater som det bara går!
Kanske jag också kan gå i bikini till sommaren med alla mina trimmade vänner ;-)

Idag blev det ingen pasta för mig och nu har jag smaskat i mig rostade pumpakärnor istället för godis.
De är riktigt goda men jag undrar hur min mage mår imorron....

Kanske ska ta och leta upp mitt årskort till F&S (det är verkligen borta), man vet aldrig!
Rätt var det är så står jag där med rödsprängt fejs och flåsar!

Jag ber om STÖD idetta svåra!

kram♥

Kommentarer

  • Linda säger:

    Jag stöttar dig!!! Vet du!



    Vi kanske står tillsammans och flåsar snart :-) När får vi tummen ur......

    2010-02-02 | 08:27:52
    Bloggadress: http://lindaingvarsson.blogg.se/
  • Anders "Granne" säger:

    Hejja Jesica, det är inte fel med ambissionen men det brukar va svårare än man tror det där med att lägga om sina vanor. Kanske vi behöver en utmaning??? Jag försöker själv gå på Livskraft men det blir hela f...ing tiden uppehåll ,, vet inte vad jag gör för fel?? kan det va karaktärs brist?? uhh.. hoppas inte det. Det är nog helt enkel vanlig svensk LATHET. Jag ska bättra mej. Lovar. Säkert... jojo,, hur många ggr har man inte hört det förut. Ha en bra dag <3

    2010-02-02 | 08:33:26
  • Josefin säger:

    I support you sis!!! jag SKA BARA skaffa kort så är jag på sen ;P

    2010-02-02 | 23:10:21
    Bloggadress: http://josefinewedin.blogg.se/
  • Kungen säger:

    Tycker det börjar kännas okej nu efter ca 1 vecka. Kör hårrt

    2010-02-03 | 00:31:46

Kommentera inlägget här: