Housewife of Hammarö.

Livet enligt Jessie

Nu är det jul igen!

Kategori: Allmänt

Julen varar ända fram till påska!
Nja, men jag har go lust att njuta av vår fantastiska sagogran
lääänge!
Men det blir väl som vanligt, Nyårsdagen spyr man på allt vad
jul innebär.
Fram med vitt, grönt o tulpaner!
Slår aldrig fel...

Annars ligger vi väl bra till.
På torsdag kommer C´s syskon m familjer och även faster
med man på "lilla julafton".
Vi ska käka tomtegröt o skinkmacka
och ha lite julklappsutdelning till kidsen.

På själva julafton är vi här med min sida.
Den enda som saknas är lilla Ella som firar
hos sin pappa.
Min moster och kusiner saknas också såklart.
De har varit här på alla jular men i år
firar de hemma i Sthlm med lilla nytillskottet!

Måste visa vår finfina gran!


Kass mobilkamera  men ni ser lite va?

God Jul
go vänner!

J

Kommentarer

  • Josefin W säger:

    superduper fint!

    usch vad jag kommer sakna min Ellis.. <3

    2010-12-22 | 00:03:44

Kommentera inlägget här: