Housewife of Hammarö.

Livet enligt Jessie

Stel

Kategori: Allmänt

Ja, det kan man ju säga att jag är idag.
Som en gammal kärring.
Efter min lilla fadäs igår så känns det i rygg, ankel och handled...
Kan ha och göra med att jag satte ihop en Bestå bokhylla till Engla igår
alldeles själv, nästan!
Den är jävligt tung kan jag säga men det gick!
Engla hjälpte till såklart sen kom mannen hem i det kritiska
slutskedet så då fick han ta över.

Inatt släckte jag lampan 2.30 pga den jäkla boken!
Måste komma i säng tidigare så jag hinner läsa
utan det blir så sent!
Ser snart ut som en död själv ;-)

Nu sitter jag här med morronkoppan kaffe medan resten av familjen
åkt till tippen.
Rättvis fördelning, tycker jag!

Det ser ju ut att bli ganska fint idag,
kanske tvätten torkar som jag hängde ut i lördags nu då..

Vi kanske tar en tur till stugan idag om vädret håller i sig,
vore skönt att njuta lite av det paradiset även
om vi har ett eget här på Götetorp!

Bye!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: