Housewife of Hammarö.

Livet enligt Jessie

Sköldpadda på rygg, HAHAHA!!

Kategori: Allmänt

Idag gjorde jag en liten vurpa
på IKEA!
I restaurangen men tyvärr inte med en bricka i handen :-)
Det hade ju varit askul att se!
Nä, Norpan o jag hade varit på toa och var på väg tillbaka
till C ni vet i den där långa, smala korridoren, där halkade jag!
Det mest komiska i det hela är att det satt en massa
speglar i olika former på väggen, såg jättefint ut, så det såg ut som att jag gick o
glodde på mig själv samtidigt som jag slår knut på benen!
Ont i knäna fick jag och det känndes som korsryggen delades
men jäklar va snabb man kan va när det gäller!
Uppe på 1 sek, Engla hann se lite undrande ut o frågade
"-Vad gör du mamma?"
"-Eehh, jag bara trillade lite."
-"Jaha. Ska vi går till Småland nu?"




Hahahaha!!!

p.s Det var knökfullt i restaurangen d.s

Kommentarer

  • Josefin säger:

    men kära syster.. ursäkta men HAHAHHAHAHHAHA!!!! OM jag hade velat sett det! :D Fast jag skrattar bara eftersom jag försår att bebis <3 mår bra och du såklart ;P!

    Stackars sis.. ;)

    2010-08-01 | 23:09:14
    Bloggadress: http://josefinewedin.blogg.se/
  • mor säger:

    men herregud så förfärligt!!tur att det gick bra:)

    2010-08-02 | 01:06:54
  • Jenny säger:

    Säger som josse... sorry men hahahahahahaha tur de gick bra!

    2010-08-07 | 00:23:13
    Bloggadress: http://jennylindqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här: