Housewife of Hammarö.

Livet enligt Jessie

Ja, här är jag!

Kategori: Allmänt

Ni som saknat mig...
Det kom lite "stuga utan uppkoppling" emellan
men nu är vi tillbaka!

Lördag idag, sussade till 10 när min lilla prinsessa
kom och väckte mig med en blöt puss
på kinden;
-"gomorron mamma".

Ljuvligt♥

När vi (E o Jag, C var redan i målartagen...) satt och
röta framför Bollibompa frågade E;
-"Mamma, kan vi åka till Bicka idag?
-Nä, Bicka har besök.
-Kan vi åka till mormor?
-Nä, mormor är i STHLM hos gammelmoster
-Kan vi åka till morfar?
-Nä, morfar o Anni är i stugan.
-Jag vill åka till stugan.
-Ok. Då får du ringa o fråga själv."

Självklart gjorde hon det och hon fick komma!
E blev så glad o började packa
-"Nu stannar jag där några timmar.
-Du får sova där nu, utan mamma o pappa vet du.
-Ja, ni kan städa mitt rum så länge, det är så stökigt vet du mamma!"

OK.

Så nu sitter vi här, oväntat barnfria en lördag.
Vi har suttit i solen o latat oss men
nu blir det en dusch o en go midddag på någon mysig
uteservering.
Premiär för iår för övrigt. Det blir inte allt för
mycket sus o dus när man är gravid...

Vi hörs möra!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: