Housewife of Hammarö.

Livet enligt Jessie

Dag 1

Kategori: Allmänt

Blä.
Kan bara beskrivas med ett ord.
Blä.

Känner mig inte redo att börja jobba.
Usch, va fort 3 veckor går.
Det känndes som vädret var på min sida iaf imorse.

Allt gick faktiskt smärtfritt på morronen trots att jag inte kunde somna igår.
 Läste (ni vet vad o jäklar va spännande det är nu!),
jagade äckliga, sega flugor,
låg och funderade på ditt o datt och
 blev misshandlad från insidan.
Vilken liten fighter jag har i magen,
hoppas att han sparkar av sig så han är
lugn som en filbunke när han kommer ut!

Klockan blev väl typ 1.30, inte ok när klockan ringer 6.45!
Men jag hade lyckats förbereda det mesta o E var på strålande humör!

Väl på jobbet kännde jag mig som en jätteblobb
som inte orkade något!
Bäbben knödde mest hela dagen och fötterna var
som falukorvar vid lunch!
Det hjälper ju inte precis att att vi är 3 per mot annars 7.
Hur ska detta sluta?
Kanske ska ta o söka havandeskapspenning...

Nu ska jag lägga benen jävligt högt och krama på
Norpan ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: