Housewife of Hammarö.

Livet enligt Jessie

Saturday Night Live

Kategori: Allmänt

Ikväll blir det rajtantajtan i Kil när
mannen o resten av grabbsen i Sparzanza spelar på
Glada Killingen!

Ska bli jättekul att se dom!
Tror att det är drygt två år sen sist.
Skäms på mig, inte direkt största supporten kanske
men jag hör ju en del här hemma, till mitt försvar..

Lilla Norpan får sitt roliga hos morfar och
Anni där även kusinviamin ska sussa över!
Det blir grejer det!

Jag har lite klädångest kan man väll säga.
Inget sitter som det ska men jag ska väl hitta något
och hoppas på att det blir fort mörkt och
alla andra blir snabbt fulla .
Själv kan jag ju knappast "supa mig snygg"!

Tjingeling!

Kommentarer

  • Josefin säger:

    klädångest är bara förnamnet!!! Men du kommer va lika pinglig som allti! ;) ses sen!

    2010-04-17 | 12:39:31
    Bloggadress: http://josefinewedin.blogg.se/
  • Linda säger:

    Du är fräsch i allt vännen!!! Och kläder!! Det hade inte ens jag tänkt på.....så jag får oxå lite ångest nu!

    2010-04-17 | 14:50:14
    Bloggadress: http://lindaingvarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här: