Housewife of Hammarö.

Livet enligt Jessie

Lill-Lördag

Kategori: Allmänt

är det på Gunnarskärsvägen 26 idag.
Det kan man ju fira med ett glas rött om man vill
men inte jag.
Det hade faktiskt passat bra till maten idag.
Gjorde en supersmaskig fläskfilé med gorgonzolasås och
ungsrostade rotfrukter.
Mmmmm...
Det blir en go matlåda imorron!
 Vi toppade det hela med lite chips o dipp.


Bild: Google

Tur för mig att jag kan skylla på bebben i magen...

Efter jobbet idag var jag och syster till tippen med,
jag överdriver inte nu,
ett knökfullt bagage med gamla
radioapparater, polisradio, fjärrkontroller, bandare, högtalare mm.
Varför?
Jo, vi har börjat rensa i min underbara, samlartokiga och smått
elektronikgalne morfars garage. 
Han gick ju bort i februari och nu ska garaget tömmas.
Jisses, vilket hästjobb vi har framför oss...

Här hemma börjar paniken krypa fram inför visningen
då det ska vara luftigt (alltså alla JÄKLA prylar snyggt gömt)
och kliniskt rent.
Jag vet ju själv hur man "rotar runt" när man är på en husvisning
och nu ska en massa folk (hoppas!) inspektera vårt lilla hus!

Nä, ni är det snart TRUE BLOOD
så vi hörs en annan gång,

Kram♥

Kommentarer

  • mor säger:

    ..och så tacksam jag är att Jossan och du fraktade bort allt som var i bagaget!! Dessutom överraskade ni mej verkligen med insatsen här hos mej!Puss och kram!

    2010-04-07 | 22:22:41
  • Josefin säger:

    Jag gissar på dillchips och dilldipp! ;P

    jag hjälper er vettu framöver when ever I can!! Pussss

    2010-04-07 | 23:26:00
    Bloggadress: http://josefinewedin.blogg.se/
  • crille säger:

    Alkohol inmundigas endast helgdagar.Fö gott käk!

    2010-04-08 | 13:08:08

Kommentera inlägget här: