Housewife of Hammarö.

Livet enligt Jessie

I´m back!

Kategori: Allmänt

Vilken vecka!
Nu är det full rulle minsann!
Hela veckan har verkligen skenat iväg och bloggen har inte varit prioriterad
som ni kanske märkt...

Måndag hade vi energibesiktning av vårat hus
och genomgång på vårt nya hus.

Tisdag skulle Homestylisten kommit men hon ställde in
så det blev lite oväntad fritid ;-)

Onsdag hade vi inventering på jobbet=13 timmarspass, besiktning av vårat hus
(pirrigt, men det gick bra) och jag hade
inskrivningstid hos MVC.
När jag kom hem hade goa Linda och Natta varit förbi med ett
liten startkit till nya bebben.
Sötisar. TacK!!

Torsdag kom Homestylisten så när jag kom hem från jobbet
så var det bara att ta tag i stylingen!
Puh!

Idag kl 9 kom fotografen och nu är korten tagna.
Nu vill jag gå och lägga mig och sova ett par veckor eller så...

Jag känner mig lite extra trött just nu, undrar varför...

Vi skulle varit på middag idag hos min pappa och Anni men Anni har magsjuka
så nej tack!

Vi ska ta en tur nu och sen blir det nog en liten attack i trädgården!
Man vet ju inte om det kommer förbi någon som spanar in vårt lilla hus!

Kolla huset, mer bilder kommer imorron!
Nu är det ute på marknaden iaf!

Ha en skön Långfredag,
Vi hörs!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: